lördag 6 november 2010

Kvällen före dagen D

Det är kvällen före matchernas match. Jag kommer på mig själv med att stanna upp allt oftare och oftare i mina tankar. Jag tänker på att det nog var så här jänkarna kände sig dagen innan dem landade i Normandie. Det var så här de kände sig när de stod i båtarna och såg Normandie komma allt närmare. Imorgon är Swedbank Stadion vårt Normandie. Imorgon intar MFF-tåget det och om allt går som det ska så firar vi SM-guld vid den här tiden imorgon.

Så hur förbereder man sig så här kvällen innan? Jo, man drar ut på Möllan och super sig dyngrak. Kanske kan jag tänka på något annat då och kanske får bakfyllan imorgon mig att tänka på något annat än Malmö FF när jag vaknar.

Dagens outfit - I guldmatchens är: Tröja med porträtt av våra stoltaste krigare av MFF-tåget någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar