måndag 8 november 2010

GULD!!!


Eufori. Jag känner en sådan underbar gjädje att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vi har firat hela natten, vi fortsätter att fira idag. Jag är så glad för MFF-tågets skull. Jag är så glad för våra unga fantastiska spelare, jag är så glad för tränare Rolles skull och gladast är jag för Kung Dannes skull. Som jag unnar honom det här guldet. När han fick lyfta bucklan och tårarna rann av ren lycka. Han är en sann MFF:are och kommer alltid att vara det. När alla karaktärslösa fjantar lämnade klubben stannade Danne kvar. Han tackade nej till utlandskontrakt och skulle till varje pris stanna i det ljusblå stolta MFF-tåget. Och nu är han svensk mästare med oss.

Idag drar vi till Stortorget och fortsätter med guldfesten. För vi är bäst i Sverige nu. Nu och för alltid. MFF-tåget. Större kan ni aldrig bli. Ni hänger väl med ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar